Vill du börja i Sjöscouterna?

I Sjöscouterna är vi på havet under sommaren men övrig tid är vi i naturen där vi lagar mat, eldar, utmanar oss själva, tältar, lekar och gör andra saker som vi tycker är roliga.

Vi har oftast kö för att börja i Sjöscouterna men vi försöker alltid ta emot de som vill börja. Vår hösttermin börjar i början av oktober när vi har tagit upp båtarna. Har vi tillräckligt med föräldrar som kommer med som ledare kan vi nästan alltid hålla en bra verksamhet för barn och ungdomar. Man behöver inte varit scout innan för att bli ledare.
Fyll i uppgifterna nedan så kommer ni med i vår kö och får löpande information och utskick. Håll koll på er mailbox. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

Genom att skicka in er medlemsansökan godkänner ni också att Torslanda Sjöscoutkår sparar era uppgifter för kontakt tills ni skriftligen avsäger er köplats eller medlemsskap. Medlemmar som slutar sparas max 2 år.

Medlemsansökan / Kö – Torslanda Sjöscoutkår